Mācos valodas

18.Decembris, 2015

Gada noslēgums

Filed under: No manas pieredzes — macosvalodas @ 22:20

Pēdējā laikā ir daudz visādu pienākumu, tāpēc diemžēl nesanāk mācīties tik daudz, cik gribētos. Iepriekšējās nedēļās piespiedu sevi atkal vairāk nodarboties ar franču valodu, jo bija jānokārto franču valodas kursa tests (kurss par vēstuļu un e-pastu rakstīšanu; šķiet, tas varētu būt mans pēdējais sistemātiskais franču valodas kurss; turpmāk gribēšu iet uz atsevišķām lekcijām vai priekšlasījumiem – dažus jau esmu ieplānojusi jaunajā gadā) un jāatdod filmu diski, ko biju aizņēmusies. Vēl nodarbojos ar sportu: eju uz pašaizsardzības kursiem un peldēšanu – abos gadījumos dominē franču valoda.

Šonedēļ bija šā gada pēdējā nodarbība ivritā. Domāju, ka mana izvēle atkārtot iepriekšējā līmeņa kursu bija pareiza – visu (gan iepriekš labi, gan ne visai labi apgūto) varu atkārtot, un spriedzes par to, ka jāmācās, nav laika un atkal kaut kas aizmirsies, vairs nav.

Pirms dažām nedēļām nokārtoju līmeņa noteikšanas testu vācu valodā (tiku līmenī, kurš laikam skaitās “lower intermediate”), un nākamgad grasos atkal padziļinātāk pievērsties deutsche Sprache – man ir šāda iespēja, un es to izmantošu. Mans mērķis ir pilnveidot lasīšanas un saprašanas prasmi; būšu priecīga, ja varēšu kaut ko pateikt vidēji labā līmenī (elementārā jau kaut ko runāju tad, kad esmu Vācijā).

Atstāt komentāru »

Vēl nav komentāru.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

