Mācos valodas

4.Jūlijs, 2013

Starpniekvaloda

Filed under: No manas pieredzes — Tags: , , — macosvalodas @ 20:24

Angļu valodu un franču valodu esmu mācījusies pārsvarā “caur” latviešu valodu jeb saņemot skaidrojumus un nepazīstamos vārdus tulkojot latviski. Pašlaik, ja kaut kas spontāni jāiztulko no angļu valodas, man vieglāk to tulkot latviešu valodā, bet krievu valodā grūtāk. Šorīt domāju par senebreju valodu, kuru mācos, izmantojot franču valodu, – pirmā saikne, kas man veidojas ar senebreju vārdu, pirmais tulkojums, kas nāk prātā, ir franču!

2 komentāri »

  1. Es tagad pētu pāris spāņu val. mācību grāmatas latviešu valodā. Ir dīvaini, īpaši uzdevumos latviski teikumi, kas jātulko spāniski. Līdz šim nebiju pievērsusi vērību, ka tulkojam mēs ļoti maz, visus rakstāmos tekstus es uzreiz domāju spāniski. Un vārdnīcu pamatā izmantoju angļu-spāņu, latviešu krietni retāk, arī tāpēc, ka angļu val. ir līdzīgāka.
    Vakar bibliotēkā pētīju valodu mācību grāmatas, bet tur idišs trīs dienās, tas ir, mēnešos, un ivrita pašmācība. Uzreiz par Tevi iedomājos.

    Komentārs by Lasītāja — 4.Jūlijs, 2013 @ 21:12

    • Mēs senebreju valodā tulkojam ļoti daudz. Pašlaik franču valodas kursos ar tulkošanu gan nenodarbojamies, es arī izmantoju angļu-franču vārdnīcu, ja kaut kas jāuzraksta un pietrūkst kāda vārda (diemžēl labas latviešu-franču nav).
      Par pašmācību runājot, es laikam nevarētu ilgāku laiku pati mācīties (to varu tikai laiku pa laikam, starp disciplinējošākiem pasākumiem, piem., kursiem vai neformālām kopīgām nodarbībām). Tāpēc būtu labi, ja būtu kursi.

      Komentārs by macosvalodas — 7.Jūlijs, 2013 @ 21:42


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

