Mācos valodas

10.Decembris, 2011

Man ir tā

Filed under: No manas pieredzes — Tags: , , , — macosvalodas @ 12:30

Vai jums nav tā: ja iepazīstaties ar kādu kultūru vai tās pārstāvjiem tuvāk, tad gribas apgūt viņu valodu? Man tā pašlaik ir ar ivritu.

2 komentāri »

  1. It kā tā būtu jābūt, taču mani laikam pamatā uzrunā teksti, kurus es gribētu izlasīt oriģinālā.
    Lasītāja atradusies.😉

    Komentārs by Lasītāja — 13.Decembris, 2011 @ 12:25

    • Nu, visiem tā nemaz nav. Dažiem manis uzrunātajiem cilvēkiem šādā gadījumā vēlēšānās mācīties valodu nerodas; daži savukārt mācās valodu ļoti praktisku apsvērumu dēļ, t.i., ja tā noder darbā u.tml.
      Man bija nojauta, ka Tevi vairāk varētu uzrunāt tieši teksti.🙂

      Komentārs by macosvalodas — 13.Decembris, 2011 @ 15:29


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

