Mācos valodas

12.Augusts, 2011

Trīs lietas – labas lietas

Filed under: No manas pieredzes — Tags: , , , , — macosvalodas @ 22:06

Teiciens iz tautas gudrības krātuvītes liecina, ka trīs lietas lietas – labas lietas, un tieši tik man šodien gadījās saistībā ar franču valodu (kaut šajā gadījumā, es domāju, nebūtu slikti arī, ja būtu divas, četras vai piecas). Pirmkārt, es darbā sarunā ar jaunu darbabiedru pieminēju savu franču valodas skolotāju (kura citā sarunā par protestiem un demonstrācijām Latvijā teica: “Nobloķējiet taču Brīvības ielu – tad varbūt demonstrācijām būs kāda ietekme!”), un izrādījās, ka jaunais kolēģis runā franciski (kaut mācījies pirms krietna laika). Sarunājām no rītiem sasveicināties un mazliet aprunāties franču valodā. Otrkārt, es šodien sāku klausīties franču radio arī darbā. Kaut ne vienmēr to dzirdu (jo jāstrādā), taču reizēm šo to piefiksēju. Priecājos, ka tuvākie darba kolēģi neiebilst. Treškārt, feisbukā (kur esmu pierakstījusies kādā franču valodas mīļotāju grupā) tika iepublicēta saite, kurā bija ieteikts kāds svešvalodas mācību paņēmiens – jāiztulko mazs teksta gabaliņš no svešvalodas savējā un pēc tam atpakaļ. Esot interesanti un efektīvi. Kaut ko līdzīgu esmu iepriekš mēģinājusi darīt mutiski, būs kādreiz jāizmēģina rakstiski.

Lūk, no franču valodas viedokļa, var teikt, diezgan auglīga diena!

Atstāt komentāru »

Vēl nav komentāru.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

