Mācos valodas

17.Jūlijs, 2011

Trešais gads

Filed under: No manas pieredzes — Tags: , , , — macosvalodas @ 12:45

Pēc tradīcijas par franču valodā paveikto sev atskaitos jūlijā. Pirms trim gadiem šajā mēnesī pēc ilga pārtraukuma atsāku mācīties franču valodu. Pirmo gadu biju ļoti centīga, otro gadu – vidēji centīga, un trešajā gadā mācību ziņā laikam esmu bijusi visslinkākā. Daļēji tāpēc, ka daļa manu darbu saistās ar franču valodu, tādēļ mācos darot jeb tulkojot.

Šajā “mācību gadā” esmu apmeklējusi privātstundas pie pasniedzējas francūzietes, esmu lasījusi franču valodā laikrakstus (www.lemonde.fr un dažus tepat nopirktos) un daiļliteratūru, esmu diezgan daudz tulkojusi. Klausījos dziesmas franču valodā un mēģināju tulkot arī tās. Noskatījos dažas filmas. Pēc poliglotes Kato Lombas ieteikuma esmu kādu laiciņu pierakstījusi ikdienas notikumus franču valodā mazā burtnīciņā. Esmu centusies vairāk rakstīt franciski. Izvirzīju jaunus mērķus – aizbraukt uz Parīzi un nokārtot DELF/DALF eksāmenu.

Lūk, mans vērtējums sev par šo periodu. Neesmu bijusi nedz ļoti centīga, nedz pārāk disciplinēta franču valodas apguvē. Tomēr esmu diezgan daudz saskārusies ar franču valodu tulkojot – šķiet, ka to varu uzskatīt par kompensāciju centības un disciplīnas trūkumam. Ar tām pēdējām ceru vēl saņemties, jo rudenī un ziemā jāīsteno divi lieli plāni. Taču tagad – atkal pie darbiem!

Atstāt komentāru »

Vēl nav komentāru.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

