Mācos valodas

21.Marts, 2011

Frankofonijas dienas

Filed under: No manas pieredzes — Tags: , , , , , — macosvalodas @ 21:06

Par laimi, notiek frankofonijas dienas un kinoteātros reizēm rāda filmas franču valodā. Citādi viens noguris, demotivējies un slinks cilvēks nesaņemtu nekādu impulsu no ārpuses. Tad, nu, lūk, te nu es atkal esmu – biju uz “Initial SG” koncertu, noskatījos Ozona “Potiche” un šveiciešu režisores Ursulas Meieres filmu “Home” (kurā spēlē Ipēra), un tagad skatos un klausos visu pēc kārtas franciski jūtūbā. Redzēju divas “Un gars une fille” sērijas, atradu daudz dažādu dziesmu, dažas sev iztulkoju. Te viena jauka – ZAZ “Je veux”.

3 komentāri »

  1. Oi, malacis! Atguvi elektroniskos sakarus beidzot?

    “Potiche” vakar noskatījos, viegla, neobligāta, vienlaikus drusku ironiska, ja ieskatās…
    un dziesma jauka: dzīva, nesamākslota balss.

    Darbi mani tūlīt nobeigs, nezinu, kā paveikt, ko esmu uzņēmies – un nervozēšana par to visu stindzina vēl jo vairāk. Jāsaņemas, kaut arī sasodītais pavasaris ir atnācis:

    Jā, patiesi: “Un kas ir teicis to, ka pavasarī jāklepo?” Vot, tādas man te dziesmiņas!

    Komentārs by Ernests — 22.Marts, 2011 @ 10:31

    • Jā, sakari ir beidzot ir atgūti. Man patika “Potiche” – asprātīga, pārspīlēta, ar visādām atsaucēm. Paldies par dziesmiņu! Mja, Tevis aprakstītā situācija man ir ļoti pazīstama…

      Komentārs by macosvalodas — 22.Marts, 2011 @ 22:20

  2. o! ziemas pamirums ir garām un jauns ieraksts klāt!

    Komentārs by BBinnija — 12.Aprīlis, 2011 @ 23:57


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

