Mācos valodas

8.Septembris, 2010

Parler, parler, parler…

Filed under: No manas pieredzes — Tags: , , — macosvalodas @ 22:12

Nav šaubu, ka divas nedēļas ar Dirasu man ir ļoti nākušas par labu. Šodien privātstundā nevarēju apstādināt savus runas plūdus. Nemaz netikām līdz mājasdarbiem, no kuriem gan biju paveikusi tikai pusi. Toties sajūta, ka vari runāt faktiski bez piepūles, ka pieļautās kļūdas spēj izlabot pati, ka savā runā lieto pat subjonctif, turklāt pareizajā vietā un veidā… tā ir neaprakstāmi laba. Biju izcēlusi “šaubīgas” vietas Dirasas tekstā, un vairumu no šiem teikumiem un izteicieniem, izrādās, esmu sapratusi pareizi. 

Man ir sajūta, ka esmu tikusi pāri kādai robežai – lietvārdu dzimte man vairs nesagādā tik lielas galvassāpes, kā agrāk, darbības vārdu formas pašas “izpeld” no atmiņas… Mana franču valoda nebūt nav ideāla, vēl daudz jāstrādā – un tas ir labi. Jūtos tam ļoti iedvesmota – un priecīga!

4 komentāri »

  1. Skaisti.🙂

    Komentārs by Lasītāja — 9.Septembris, 2010 @ 13:06

  2. Jauki. Man šodien līdzīgi klājās pirmajā vācu valodas lekcijā. Tikai bija mazāk jārunā, vairāk jāraksta.

    Komentārs by Ernests — 9.Septembris, 2010 @ 21:02

  3. Oi, šis mazliet vairāk motivē atsākt flautas spēli pēc vasarasa pārtraukuma. Negribas pavisam izgāzties gada pirmajā nodarbībā jau 3dien.😉

    Komentārs by Kristaps — 11.Septembris, 2010 @ 19:15

  4. Priecājos par jums – gan par to, ka labi iet, gan ka gribas kaut ko darīt. Šķiet, rudens ir arī īsts mācību laiks!

    Komentārs by macosvalodas — 12.Septembris, 2010 @ 08:56


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

